kardastifati

kardastifati

کارهای هنری من
kardastifati

kardastifati

کارهای هنری من

تولدت مبارک...

امروز25مرداده...ویه اتفاق جالبی افتاده


آبجیم بلاخره بعدازانتظاری طولانی بچشوبه دنیا اورد.


خیلی خوشحالم وبراش آرزوی بهترین ها رو دارم


وازهمین جا میگم(الین کوچولو)دوست دارم....


نظرات 8 + ارسال نظر

سلام ممنون که سر زدی
وب قشنگی داری حتما به درد دخترم میخوره
موفق باشی

سلام.مرسی.....لطف داری

سلام …سلام… سلام
دوست من
روز ترا می خواند تا تو آغاز شوی
خورشید بر تو می تابد تا گرم شوی
با شکوه و با دوستی
با مهربانی و با عشق
پاسخش را بده با یک سلام و لبخند
روز زیبائی را به نام خدا و عشق آغاز کن

روزت شاد و لبخندت زیبا …


[لبخند][گل][گل]

سلام...ممنونم ازشما
خوشحال شدم سرزدید دوست عزیز

سلام عزیزم :)
اسم خواننده: حجت اشرف زاده :)

ممنووووووون.لطف کردین

سلام فاطمه خانوم خوشحال شدم اومدی وبم راستی این کار دستیای قشنگ کار خودتونه؟

موفق باشی

سلام عزیز.بله کارای خودم هس
منم خوشحال شدم ماروقابل دونستیدو سرزدین

راستی یک اشتباهی شد! خخخخ
اون خوانندهه خوانده آهنگ وبلاگمه

اسم خواننده های شعری که تو پستم گذاشتم
ابوالفضل جمهوری و جلال کوهستانی
هست

خسته نباشی زهرا خانم
بازهم ممنون که یادت اومدو خبرم کردی

پارمیس 1394/05/27 ساعت 10:29

امروز را زندگی کن!

ما انسان ها تمام روزهایمان را به امید فردا سپری می کنیم،

اما هر روز که بیدار می شویم میبینیم، باز امروز است؛

پس تمام توانت را بکار بگیر تا امروز را زندگی کنی.

همین امروز، هم اکنون و در همین لحظه تبسم را از دست نده.

قلبت را سرشار از شادی و سرور کن.

درهمین لحظه جاویدِ اکنون،

عشق،

محبت و انرژی های مثبت پیرامونت را دریافت کن و بپذیر....

[لبخند][گل][گل]

ممنونم پارمیس

سلام این هم بگذرد بی خیال

مبارک باشه.
ممنون سر زدی

مرسیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد