kardastifati

kardastifati

کارهای هنری من
kardastifati

kardastifati

کارهای هنری من

نقاشی های من

امیدوارم  نقاشیهامو بپسندید...نظر یادتون نره

http://s6.picofile.com/file/8204862084/IMG_3096.JPG

نظرات 3 + ارسال نظر
raha 1394/05/16 ساعت 22:19

عااااااااالیه....ایولا

مرسییییییییی

سلام!
چه جالب
کارای خودتن ؟!
خیلی خوبه ؟ رشته تحصیلیت چیه ؟
چون من گرافیک خواهم خوند اینو پرسیدم :D

در مورد نظری که تو وبمم دادی آره خب ... ولی آدم وقتی نااراحته همین نوشتن این جملات آرومش میکنه ;)

بله کارای خودمه.....منم اول گرافیک ثبت نام کردم ولی دیدم خودم خیلی چیزابلدم به خاطرهمین عوض کردم زدم معماری.درضمن خودم امسال میرم دوم دبیرستان این کارا روخدایی یادگرفتم....موفق باشی ایشالا عزیز

سلام قشنگ کارات تبریک میگم

مرسی..ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد